امام جمعه مشگین شهر: مسئولان تنها به فکر خود نباشند اولویت با مردم است
صفحه اصلی عناوین مطالب اخبار ایران وجهان اخبار اردبیل اخباربخش ارشق سیاسی حوادث اجتماعی فرهنگی اقتصادی ورزشی
پیشخوان مطبوعات
مطبوعات استان

بزودی

محل لوگوی ما

رضی

تبلیغات

شمالغرب

ارشق نیوز

حدیث روز
حدیث موضوعی
نیازمندی ها

ارز

ماشین

خلافی

حقوق

جدیدترین مطالب
سوال از شما پاسخ از مسئولین

حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به مذاکرات اخیر گفت: براساس گزارشات بدست آمده در مذاکرات اخیر در تنظیم توافق نامه بین جمهوری اسلامی ایران و 1+5 اختلافاتی وجود داشته است که این مذاکرات همچنان بی نتیجه مانده به پایان رسیده است اما تیم مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی ایران در مقابل زیاده خواهی های غرب با شجاعت تمام ایستادگی کرده و از حق مسلم ملت ایران دفاع کرده است.

وی افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای هیچ وقت به دنبال نتیجه مذاکرات نبوده است بلکه به دنبال حقانیت جمهوری اسلامی است و هرگز از حقوق مسلم خود دست نخواهد کشید.

 

وی در سخنانی دیگر با اشاره به حوادث اخیر در شهرستان مشگین شهر افزود: ستاد مدیرت بحران شهرستان می بایست با تمام امکانات هر لحظه آمادگی کافی را داشته باشد تا در صورت بروز هر گونه حوادث غیر مترقبه وارد عمل شده و با آن به مقابله بپردازد.

وی افزود: در سیل اخیر بیش از 130 واحد مسکونی و تجاری دچار حادثه شده و 10 واحد دیگر نیز به صورت کامل تخریب شده است و همچنین به تاسیسات، معابر، جاده های بین روستایی و کانال های بین مزارع خسارت وارد کرده است که در این خصوص مسئولان ستاد مدیریت بحران می بایست با جدیت تمام وارد عمل شده و مشکلات شهروندان را از نزدیک پیگیری کنند.

 

وی اظهار کرد: برخی از واحدهای ساختمانی کلاً از بین رفته است که برای جبران بخشی از این خسارت لازم است مسئولان وام های بلاعوض در اختیار حادثه دیدگان قرار دهند چرا که تمام زندگی این افراد در این حادثه از بین رفته است.

وی از خیرین و عموم مردم خواست در جهت تامین بخشی از خسارت وارده به حادثه دیدگان همت کرده و تلاش خود را برای بازسازی اماکن تخریب شده بکار گیرند.

 

وی با بیان اینکه فاضلاب های شهری جواب گوی شهرستان نیست تصریح کرد: متاسفانه بارندگی اخیر موجب ورود فاضلاب شهری به داخل خیابان ها شده بود اما مسئولان به این امر توجهی ندارند و هیچ اقدام عملی در این خصوص صورت نداده اند بنابراین با هر بارش باران موجب فوران فاضلاب به داخل خیابان های شهری می شود.

 

وی با بیان اینکه اولویت اصلی برنامه های شهرستان تنها به بخش گردشگری مربوط نمی شود افزود:  متاسفانه تمام اعتبارات حتی بخش فرهنگی شهرستان به گردشگری اختصاص یافته است و مابقی برنامه ها نیز به فراموشی سپرده شده است لذا باید مسئولان در تصمیم گیری ها به فکر حل مشکلات مردم باشند و تنها به فکر خود نباشند.

| پایگاه خبری تحلیلی مشکین رسا

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:
[ شنبه 2 خرداد 1393برچسب:, ] [ 15:56 ] [ رضی نیوز ]